piątek, 28 listopada 2014

Yappe - Choby rzygać


Release Date: 28.11.2014

Yappe prezentuje najnowsze wydawnictwo pt. "Choby rzygać". Reprezentant Knurowa po 4 letniej przerwie powraca ze świeżym materiałem. 
Yappe o premierowym wydawnictwie - "Z żadnym materiałem nie męczyłem się tak jak z tym. Rzuciłem na siebie klątwę nadając albumowi ten tytuł. 
Nie chodzi o męczenie się przy nagrywkach, bo te jak zazwyczaj poszły szybko i sprawne. Chodzi o to co działo się po nagrywkach. "

Na krażku znajdziemy dziesięć utworów, za których produkcję odpowiedzialni są wyłącznie JazBothers i DWD. 
Ścisłe grono producenckie zapewniło spójność w klimatycznym brzmieniu płyty oraz zadowalający efekt końcowy; Yappe - "Wszystko nagrane po mojemu, czyli tak jak lubię."
Na gramofonach DJ Jeżuu oraz DJ Jarzomb.


Tracklista:
1.Wejście
2.Umpembek 
3.Chłód
4.Do Porzygu 
5.Wkurwienie podatkiem od świadomości 
6.Zabij mnie
7.Zbudowany na absurdach
8.Historia Piwna
9.Kawałek o komputeryzacji na Samplu Disco
10.wyjście

Rap : Yappe
Muzyka : 1,4,6,8,10 DWD (4 Bass - Nowok)
2,3,5,7,9 JazBrothers
Gramofony : 2,5,9 Dj Jeżuu
4 Dj Jarzomb
Mix/Mastering : Nowok (Nocne Nagrania)
Projekt okładki : Futro, Mixer (Szerytattoo)
Realizacja nagrań : Dawid Rudewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz