poniedziałek, 25 czerwca 2012

Jaca- Dalej niż bliżej EP (2012)



Jaca - Dalej niż bliżej [EP] by Jaca
 
"I tak oto udało się dobrnąć do końca zmagań z materiałem. 3/4 tej płyty powstało w bardzo krótkim czasie. Dzięki dla wszystkich producentów, którzy wsparli mnie moimi podkładami darząc mnie przy okazji szacunkiem, oraz zaufaniem w kwestii wspólnych numerów. Props dla wszystkich zaangażowanych jakoś w ten projekt, oraz dla tych, którzy wierzą we mnie nawet, gdy sam już tracę wiare. Nie będę wypisywał ksywek czy coś, bo mógłbym kogoś pominąć, ale jeśli czujesz, że to o Tobie w tej chwili piszę, to jeszcze raz wielkie dzięki! Do usłyszenia na kolejnych projektach, do zobaczenia na ławce, w parku, pod blokiem, na koncercie, gdziekolwiek. Siema!"

Tracklist :

01. Nie mam sił(prod. KPSN)
02. Noc rozliczeń (prod. Rombek)
03. Kilka słów o czymś spontan (prod. Kuoter)
04. Azyl (prod. adeiLhp)
05. Dorosłość (prod. Kudel)
06. Może (prod. MZG)
07. Hipokryzja (feat. Askez, prod. MZG)
08. Okres przejściowy(Zbylu Instrumental)
09. Co nam zostało? (feat. Kemz)
10. Szkoda (prod. Threone1)  

Download

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz